Vážení zákazníci, od 16.3. do 31.3.2024 pro vás máme DOPRAVU ZDARMA :) na sortiment dětských hřišť, dětských domečků a doplňků na hřiště na soukromé zahrady.

Reklamace

Reklamační formulář ke stažení ZDE.

Storno objednávky před jejím doručením

  • Objednávku můžete zrušit kdykoli před jejím doručením
  • Odstoupení od objednávky provádějte na e-mailu info2@skluzavky.cz

Do emailu vždy uvádějte:

  • Předmět – storno objednávky č. (uveďte číslo Vaší objednávky)
  • V obsah emailu uveďte – číslo objednávky, jméno a příjmení, důvod odstoupení od objednávky (pomůžete nám tím vylepšit naše služby)

Vrácení zboží - nevyhovuje mi

  • Pokud vám zboží nevyhovuje a chcete jej vrátit, můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží
  • O odstoupení od smlouvy nás informujte předem na e-mail info2@skluzavky.cz
  • Zboží můžete osobně dovézt případně poslat přepravní společností na vlastní náklady

Do emailu vždy uvádějte:

  • Předmět – odstoupení od kupní smlouv objednávky č. (uveďte číslo Vaší objednávky)
  • V obsahu emailu uveďte – číslo objednávky, jméno a příjmení, důvod odstoupení od kupní smlouvy (pomůžete nám tím vylepšit naše služby)

Zásilka nebyla kompletní

  • Pokud vám byla doručena nekompletní zásilka, prosíme, kontaktuje nás na email info2@skluzavky.cz

Do emailu vždy uvádějte:

  • Předmět – nekompletní objednávka č. (uveďte číslo Vaší objednávky)
  • V obsahu emailu uveďte – číslo objednávky, jméno a příjmení, zboží, které vám nebylo doručeno
  • K emailu můžete připojit fotografie

Zásilka mi přišla poškozená

  • Pokud vám byla doručena poškozená zásilka, prosíme, kontaktuje nás do 24h od doručení zboží na email info2@skluzavky.cz
  • Na pozdější reklamace NEBUDE BRÁN ZŘETEL
  • Pokud je poškozen obal u zásilky, zásilku buď vůbec nepřebírejte, nebo přeberte s výhradami a do předávacího protokolu přepravní společnosti uveďte důvod vašich výhrad (jak je zásilka poškozena)

Do emailu vždy uvádějte:

  • Předmět – poškozená objednávka č. (uveďte číslo Vaší objednávky)
  • V obsahu emailu uveďte – číslo objednávky, jméno a příjmení, druh poškození
  • K emailu prosíme VŽDY připojte fotografie, ze kterých bude patrné poškození

Dostal jsem jiný výrobek, než jsem si objednal

  • Pokud vám bylo doručeno jiné zboží, než jste si objednali, prosíme, kontaktuje nás na email info2@skluzavky.cz

Do emailu vždy uvádějte:

  • Předmět – záměna zboží objednávky č. (uveďte číslo Vaší objednávky)
  • V obsahu emailu uveďte – číslo objednávky, jméno a příjmení, zboží, které jste si objednali a zboží, které vám dorazilo na místo toho
  • K emailu můžete připojit fotografie

Pokud si nevíte s čímkoli rady, kontaktujte naše specialisty:

Reklamační řád

Tento reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené od prodávajícího prostřednictvím internetového obchodu (dále jen "Výrobek") a v záruční době na něj Kupující uplatňuje práva z odpovědnosti za vady (dále jen "Reklamace").Prodávajícím je společnost Radek HEROLD - HEROLD (dále jen "Prodávající").Kupujícím je fyzická či právnická osoba, která uzavřela s Prodávajícím kupní smlouvu na koupi Výrobku, které je předmětem reklamace.Tyto reklamační podmínky jsou plně v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník (dále jen "Zákon"), a v situacích, které nejsou přímo řešeny těmito reklamačními podmínkami se postupuje dle ustanovení tohoto Zákona. Výjimku tvoří nákup, kdy je Kupujícím podnikatelský subjekt (uvedeno IČ a/nebo DIČ na daňovém dokladu), v tomto případě se pak reklamace plně řídí zákonem č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník.

Záruční podmínky
Délka záruční doby je uvedena na předávacím protokolu za Výrobek. Není-li tam uvedena je stanovena Zákonem na 24 měsíců až na výjimky uvedené v Zákoně.Vykazuje-li objednaný Výrobek zjevné nedostatky (například porušený obal) již při přebírání Výrobku, má Kupující právo Výrobek nepřevzít. V takovém případě bude Výrobek zaslán zpět Prodávajícímu. Ten má povinnost vše uvést do pořádku a Kupujícímu odeslat znovu v co nejkratším možném termínu.V případě, že se při užívání Výrobku Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Výrobku, může Kupující postupovat v souladu s těmito reklamačními podmínkami a uplatňovat Reklamaci.Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Toto odstoupení musí být učiněno Odstoupení nabývá účinnosti dnem akceptace přijetí Výrobku Prodávajícím. Prodávající má právo neakceptovat přijetí Výrobku od Kupujícího v případě, že nejsou splněny podmínky dané Zákonem a Obchodními podmínkami Prodávajícího. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva kompletně ruší a smluvní strany jsou si povinny navrátit všechna plnění, která si na jejím základě již poskytly. Více podrobností o odstoupení od smlouvy naleznete v Obchodních podmínkách.

Vyřizování reklamací
Reklamaci Výrobku je možno provádět buď v provozovně Prodávajícího v Kutné Hoře, Čáslavská 229, nebo v síti autorizovaných prodejců. Pro reklamaci je nezbytně nutné předložit originál daňového dokladu.

Pro vyřizování reklamace v provozovně Prodávajícího je možné Výrobek předat osobně nebo prostřednictvím přepravní služby. V případě, že Kupující bude požadovat řešení Reklamace formou opravy, má Prodávající právo ho přesměrovat na autorizovaného prodejce.Reklamace musí být vyřízena bez odkladu a v co nejkratším možném termínu. Platí zde zákonná lhůta, tedy 30 dní od dne následujícího po dni doručení žádosti o reklamaci na adresu provozovny Prodávajícího, pokud se Prodávající nedohodne s Kupujícím na lhůtě delší. Není-li poté Reklamace vyřízena vznikají Kupujícímu stejná práva a povinnosti jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.Prodávající označí Reklamaci za neoprávněnou v případě, že:

1.Výrobek byl užíván nebo udržován v rozporu s obecně závaznými právními předpisy, s příslušnými technickými či jinými normami nebo s obvyklým způsobem užívání nebo údržby Výrobku, v důsledku neodborné nebo chybné montáže

2.poškození výrobku je způsobené jeho znečištěním, nehodou, živelnou událostí nebo v důsledku přírodních či jiných vnějších jevů (bouřka, požár, teplo, aj.)

3.došlo k mechanickému poškození výrobku (pádem, zlomením, nárazem, najetím na překážku, aj.)

4.k poškození Výrobku došlo nevhodnými provozními podmínkami

5.došlo k poškození, úpravě nebo jinému zásahu do Výrobku, provedenými k tomu neoprávněnou či neautorizovanou osobouZáruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené užíváním Výrobku.

Závěrečná ustanovení
V případě jakékoli Reklamace Kupující Prodávajícího předem informuje o záměru uplatnit Reklamaci a ten mu doporučí nejvhodnější formu řešení dané Reklamace vzhledem k povaze Výrobku a vady.Tyto reklamační podmínky vstupují v platnost dnem 1. ledna 2008. Změny vyhrazeny.